środa, 27 listopada 2013

Pierwszy schroniskowy psiak ..

No więc pierwszym wziętym przeze mnie psiakiem był Chrupek :


Młodziak, który od szczeniaka mieszka w schronisku. Tak mieszka bo jest tam do tej pory ! Było wtedy ślisko - zima i wszystko pokryte lodem. A Chrupek jak to Chrupek - nie wyszalały wariat. Ciągnął, ciągnął aż w końcu mnie wywrócił. Po czym od razu rzucił się do "mycia" mojej twarzy swoim jęzorem. Super z niego psiak ale pomyślałam, że nie dla mnie. Nie dziś. Nie w tych butach :p Wtedy "zamieniłam" się na psy z Kingą, która była ze mną. Niestety nie trafiłam także tym razem. Kinga prowadziła Kali potocznie nazywaną Kukurydzą : 


Jest mniejsza ale również ciągnęła. Ona również jest w schronisku do tej pory, a minął już prawie rok ! Sunia ciągnęła a gdy tylko ja przystawałam lub jej kolega z bosku się oddalał Kukurydza zaczynała przenikliwie szczekać a jeśli to nie dawało skutku - wyła.Teraz się zmieniła - na lepsze. Już nie wyje za przyjaciółmi a na szelkach i dłuższej smyczy całkiem nieźle jej idzie :) Zapytacie dlaczego Kukurydza ? Sunia została znaleziona jak szkielecik .. na polu kukurydzy. I tak powstało przezwisko a z wychudzonego psiaka zrobił się okrągły pączuszek :) 

No więc po pierwszym spacerze miałam dość. Jeśli wszystkie psy tak zachowują się na spacerach to wolę pomagać im na odległość ! Taka była moja myśl ale gdy spojrzałam przez kraty na ten pyszczek, od razu mi przeszło ! I wtedy poznałam Nailę - najwspanialszego, najcudowniejszego i najgrzeczniejszego psa świata ! To dzięki niej nie zrezygnowałam z wolontariatu w schronisku ! To wyjątkowy pies więc poznacie ją w kolejnym poście :)

12 komentarzy:

  1. kocham psy i każdemu chciałabym pomóc oddzielnie, lecz niestety ... schronisko jest za daleko i nie mogę do niego jeździć :C
    śliczne te pieski, a imię Chrupek bardzo pasuje do takiego pieska ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz. Śliczne są te pieski, mam nadzieję że uda im się znaleźć właścicieli. Życzę wytrwałości w dalszej pracy ze zwierzętami.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham psiaki i dlatego chciałabym im pomóc jak tylko bym mogła ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem wieeeelbicielką psów. :) Sama mam.:) Zapraszam: zdnaiemalackiego.blogspot.com i moj-chomiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że znajdą domek kochany :) Też uwielbiam psy ale niestety nie moge mieć psa ze względu, że mam mały dom i gdzie ja go pomieszcze? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie psiaki
    zatollerowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog , i biedne psiaki mam nadzieję że znajdą domek

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna psiaczki :* <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy: Zdaniembombiego.blogspot.com i konienaszswiat.blogspot.com ZU

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pieski :*
    Myślę że znajdą kochające domy :)
    I na pewno będę obserwować twojego bloga :D

    Zapraszam do mnie:
    http://terrierowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Chrupek jest śliczny!


    PS: Mogłabyś rozgłosić/lajknąć nasz fanpage? Jak to zrobiłaś - z góry dziękujemy, odwdzięczymy się :)

    https://www.facebook.com/pages/Buszowanie/681796778520494

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam się pochwalić wizytą w schronisku.:) Tutaj kilka nie moich zdjęć a kuzyna.:) Niedługo tutaj post: zdaniemalckiego.blogspot.com A tutaj galeria na moim fp:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.463499910438210.1073741830.456709911117210&type=3&uploaded=16 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym być wolontariuszką.... :/

    OdpowiedzUsuń